088 22 55 555
Wie belt mij met het nummer 088 22 55 555?

Van wie is het nummer 088 22 55 555

Het nummer 088 22 55 555 krijgt steeds meer aandacht, maar de reden hiervoor is onduidelijk. Het is zeldzaam dat een nummer zo lang achterelkaar gezocht wordt. Het aantal klanten dat zich over dit nummer zorgen maakt, blijft maar toenemen, waardoor het lijkt alsof er geen einde aan komt. Waar komt dit nummer eigenlijk vandaan en welke regio is het gekoppeld? Van welk bedrijf is dit nummer afkomstig, en waarom bellen ze steeds meer Nederlanders? In dit artikel geven we je meer uitleg over de oorsprong van dit nummer en de reden voor de groeiende belangstelling.

Het nummer 088 22 55 555 is afkomstig van PostNL

Het nummer 088 22 55 555 is afkomstig van PostNL, dit wordt vaak gebruikt voor mensen die willen bellen als ze vragen hebben omtrent hun pakketje. Aangezien het nummer van PostNL is, is er geen duidelijke regio waar het nummer meer tevoorschijn komt dan in andere regio’s. Maar als we specifiek inzoomen op dit nummer, is het afkomstig uit Enschede bij het postkantoor van PostNL.

Het wordt vaak gebruikt om te bellen naar de algemene klantenservice van het post- en pakketbezorger bedrijf. De klachten over dit nummer nemen alsmaar toe. Als er een probleem is met je levering bij het kantoor, is dit het eerste nummer dat je moet contacteren. Als je eenmaal wil bellen omdat je pakket niet bezorgd is, wordt er niet direct opgenomen en krijg je storend wachtmuziekje te horen.

Op zich is hier niets mis mee, maar er zit een addertje onder het gras. Het kost redelijk wat geld om te bellen naar dit nummer. Als het nummer je belt omdat er een probleem is met je pakketje, is er geen probleem. Maar als je zelf in de penarie zit en je vraagt om hulp, moet je wel betalen als je belt.

De realiteit is niet wat je denkt

PostNL is bekend om hun groot netwerk aan kantoren in Nederland en een uitgebreid assortiment van diensten waarvoor je hen kan inzetten. Oplossingen zoals track en trace zijn niet meer weg te denken de dag van vandaag en klanten zullen snel naar een andere courier service overstappen als deze functie niet beschikbaar is. De kracht van het bedrijf ligt vooral in de snelheid waarmee ze een pakketje kunnen leveren. De service laat het echter vaak afweten. Het nummer 088 22 55 555 zal je bellen als men intern ziet dat er iets is misgelopen met de levering van je pakket. Maar als men effectief duurt, gaat de telefoon minder dan 10% over. Ben je bezig met iets anders of duurt het even voordat je de telefoon kan oppakken? Da heb je brute pech en wordt er automatisch ingelegd.

Waarom wordt het nummer zo veel gezocht?

Omdat PostNL niet lang wacht vooraleer weer in te haken moeten klanten in de meeste gevallen terugbellen naar het nummer 088 22 55 555, maar dan gebeurt het omgekeerd. Als je als klant belt, duurt het enorm lang voordat je iemand aan lijn krijgt. Dit is natuurlijk een nadeel dat je wel serieus veel geld kan kosten. Ten eerste is je pakketje niet geleverd dus ben je dit geld kwijt en bij het bellen naar deze dienst neemt er niemand op maar kan ben je wel een grote som geld kwijt, als men niet opneemt.

De beoordelingen

Als we kijken naar de beoordelingen van het nummer, is het wel te verstaan dat niet veel mensen tevreden zijn over de service van PostNL. Zo is er een opmerking waarbij er 25 euro extra werd aangerekend omdat de bezorger de bezorgingstijd niet goed heeft ingeschat.

Met mailtjes die van PostNL komen wordt vaak phishing toegepast. Kijk goed of de email wel echt van het bedrijf komt. De laatste jaren zijn er verschillende nep emails in omloop geweest.

Reacties

Nog geen reacties. Waarom begin je de discussie niet?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *